لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
انتقاد صریح از یووه؛ تظاهر به خوب بودن برای برد کافی نیست!

انتقاد صریح از یووه؛ تظاهر به خوب بودن برای برد کافی نیست!

 

الساندرو بریندلی مدافع سابق یوونتوس در گفتگوی زنده و مستقیم با RMC Sport با انتقاد از عدم قاطعیت در حرکات تیمی یووه در دیدار مقابل منچستر از بازی باشگاه سابقش در دیدار برگشت مرجله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل شیاطین‌سرخ انتقاد کرد و در تحلیلی کوتاه با اشاره به شکست عجیب و غریب بیانکونری در این بازی خاطرنشان کرد:

 

شکست یوونتوس سورئال‌ترین باخت چند دهه اخیر این تیم بود. وقتی در زمین تظاهر به تیم خوب بودن کنید باید بدانید که بالاخره توسط حریف مجازات خواهید شد؛ درست شبیه کاری که منچستر با یووه کرد. یوونتوس باید یکبار دیگر در تاکتیک‌ها و برنامه‌ریزی‌هایش در جریان بازی بازنگری کند. یکی از مهم‎ترین کارهای دیگر یووه مراقبت از سلامتی بازیکنانش است. بیانکونری باید انگیزه‌هایش برای فتح اروپا را با این شکست از دست ندهد و همچنان به کسب امتیازات لازم در دو بازی باقیمانده در این مرحله بیاندیشد.

 

الساندرو بریندلی مدافع 43 ساله و سابق یوونتوس در سالهای 1997 تا 2008 میلادی، با 11 فصل حضور در کنار این تیم و انجام 295 بازی برای سیاه و سپید پوشان تورین، یکی از با سابقه‌ترین بازیکنان تاریخ این باشگاه محسوب می‌شود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: